BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Schön Beniamin (Sodexo Motivation Solutions)
Tytuł
Komu, co i jak dać?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 11, s. 54-56, fot.
Słowa kluczowe
Marketing, Relacje z klientami
Marketing, Relationships with customers
Abstrakt
W artykule omówiono zagadnienia związane z obdarowywaniem prezentami w biznesie. Jest to jedno z narzędzi budowania relacji z kontrahentami. Omówiono zasady o których należy pamiętać przy wręczaniu firmowych upominków.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu