BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szymański Rafał (Triada SA)
Tytuł
Triada : klienci offline z internetu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 11, s. 68-69, il.
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Marketing, Kampanie reklamowe, Studium przypadku
e-marketing, Marketing, Advertising campaign, Case study
Firma/Organizacja
Triada SA
Abstrakt
W artykule omówiono internetową kampanię przeprowadzoną przez firmę Triada na Dzień Kobiet. Dzięki użyciu takich narzędzi jak targetowanie, personalizacja oraz szablony HTML dostępne z poziomu FreshMaila akcja okazała się sprzedażowym sukcesem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu