BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Brzozowski Bartłomiej (www.brzozowski.pl)
Tytuł
Procter & Gamble : ambasadorki z social mediów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 11, s. 70-72, il.
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Marketing, Serwisy społecznościowe, Studium przypadku
e-marketing, Marketing, Social networking, Case study
Firma/Organizacja
Procter & Gamble (P&G)
Abstrakt
W artykule omówiono jedno z interesujących przedsięwzięć rozwijanych przez firmę Procter & Gamble. Firma tworzy sieć serwisów internetowych BeingGirl skierowanych do nastolatek, gdzie mogą one rozmawiac na różne tematy, m.in. związane z produktami higienicznymi. Efektywność pozyskiwania nowych klientek za pomocą tych serwisów jest większa niż przy wydaniu takiej samej kwoty na kampanię reklamową.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu