BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bieda Monika (Agencja Reklamowa S4)
Tytuł
Design luksusu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 11, s. 84-86, fot.
Słowa kluczowe
Marka, Marketing, Pozycjonowanie marki
Brand, Marketing, Brand positioning
Abstrakt
Design, czyli sztuka tworzenia przedmiotów użytkowych, odgrywa coraz bardziej istotną rolę w kreowaniu produktu. Wiele marek podbudowuje swoją pozycję rynkową, odwołując się do współpracy z projektantami. Marki te (tzw. marki projektanckie) z wyjątkowego wzornictwa najpierw uczyniły swój wyróżnik, a następnie symbol luksusu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu