BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Turska Renata (LOYCON SP. z o.o., Polska)
Tytuł
Szuflandia
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 9-11, fot., rys.
Słowa kluczowe
Segmentacja klientów, Klient, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Relacje z klientami
Customer segmentation, Customer, Communication company-client, Relationships with customers
Abstrakt
W artykule omówiono zagadnienia związane z segmentacją klientów. Omówiono zasady segmentacji opisowej oraz predykcyjnej. Szczególną uwagę zwrócono na ciągłość procesu segmentowania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu