BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szymańska Matylda (Streetcom Polska)
Tytuł
Szeptem off- i online
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 16-17, fot.
Słowa kluczowe
Marketing, Marketing internetowy, Kampanie reklamowe,
Marketing, e-marketing, Advertising campaign,
Abstrakt
Marketing szeptany to dawanie konsumentom powodów do rozmów o produktach, markach lub usługach. W artykule omówiono zagadnienia związane z efektywnością i możliwościami wykorzystywania narzędzi marketingu szeptanego. Przeanalizowano plusy i minusy działań marketingu online i offline (np. product seeding).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu