BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kołodziejczyk Anna
Tytuł
Szczerość, tożsamość, jawność
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 21-23, fot.
Słowa kluczowe
Rekomendacje, Marketing, Kampanie reklamowe, Etyka biznesu,
Recommendation, Marketing, Advertising campaign, Business ethics,
Abstrakt
Generowanie oddolnego poparcia dla marki staje się coraz bardziej popularnym sposobem na promocję. Jednak często w tego typu akcjach spotykamy się z działaniami nieetycznymi. W artykule szczególną uwagę poświęcono nieumiejętnemu i nieuczciwemu posługiwaniu się narzędziami marketingu szeptanego. Jako przykład opisano działania firmy Wal-Mart oraz agencji PR Edelman.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu