BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bosak Anna (Streetcom)
Tytuł
Streetcom : nieopłacone i szczere
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 24-25, fot.
Słowa kluczowe
Rekomendacje, Kampanie reklamowe, Marketing, Studium przypadku
Recommendation, Advertising campaign, Marketing, Case study
Abstrakt
Rozwój rynku i zmiany zachodzące w komunikacji marketingowej sprawiają, że marketerzy poszukują nowych kanałów komunikacji i prowadzenia dialogu z rynkiem. Coraz popularniejsze stają się kampanie rekomendacji konsumenckich. W artykule prześledzono efektywność działań marketingu rekomendacji na podstawie kampanii prowadzonej w latach 2009-2010 przez firmę Streetcom dla marki Nic Nac's.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu