BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Musiał Dawid (Opus B)
Tytuł
Tetra Pak : sukces bez wsparcia
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 26-27, il.
Słowa kluczowe
Marketing, Studium przypadku, Kampanie reklamowe, Rekomendacje
Marketing, Case study, Advertising campaign, Recommendation
Abstrakt
W artykule przedstawiono genezę, mechanizm oraz wyniki akcji "Posadź drzewo" firmy Tetra Pak. Jest to przykład kampanii opartej na silnym wykorzystaniu mechanizmów rekomendacyjnych (WOMM) i wirusowej propagacji zaproszeń do uczestnictwa.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu