BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baran Paulina
Tytuł
Brand Muffina : na początku była babeczka
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 28-30, il.
Słowa kluczowe
Marketing, Studium przypadku, Marka, Rekomendacje, Serwisy społecznościowe
Marketing, Case study, Brand, Recommendation, Social networking
Abstrakt
W artykule przedstawiono proces powstawania nowej marki - Muffina. Autorki pomysłu założyły stronę na portalu Facebook, na której prezentowały autorskie kreacje muffin. Dzięki rekomendacjom strona zyskała duża popularność i zaczęły pojawiać się pytania o możliwość zakupu prezentowanych produktów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu