BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karwowski Andrzej (Ink Communication)
Tytuł
Niepraktykowana wiara w referencje
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 31-32, 34, fot.
Słowa kluczowe
Rekomendacje, Marketing, Kampanie reklamowe, Komunikowanie marketingowe
Recommendation, Marketing, Advertising campaign, Marketing communication
Abstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badania dotyczącego wykorzystywania narządzi referencyjnych przez polskie firmy. Badanie, w którym wzięło udział 105 menadżerów przeprowadzone zostało przez firmę INK Comunication.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu