- Autor
- Mróz Rafał (Fabryka Rozwoju)
- Tytuł
- Dlaczego sprzedawcy i klienci kłamią
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 9-11, fot.
- Słowa kluczowe
- Komunikowanie marketingowe, Kulturowe aspekty komunikowania, Zaufanie społeczne, Zachowania komunikacyjne
Marketing communication, Cultural aspects of communication, Social trust, Communication behaviours - Abstrakt
- Autor stanowczo odradza posługiwanie się kłamstwem w kontaktach sprzedawcy z klientami ponieważ najczęściej kończy się to całkowitym zaprzestaniem dialogu, co jest bardzo trudne i zazwyczaj niemożliwe do naprawienia. Autor przekonuje, że sprzedawcy, którzy mają na swoim koncie sukcesy, stosują prawdziwy dialog, uczciwą komunikację, szczerą rozmowę z klientem, ponieważ skupiając swoje zaangażowanie bazujące na otwartości i zaufaniu na tworzeniu pozytywnego doświadczenia u klienta, mogą oni zawsze liczyć na nadzwyczajne efekty sprzedaży.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol