BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Robotycka Anna (CCO, faceADDICTED)
Tytuł
Poznaj fanów swoich
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 12-14, fot.
Słowa kluczowe
Analiza danych statystycznych, Serwisy społecznościowe, Komunikowanie marketingowe, Aplikacje internetowe
Statistical data analysis, Social networking, Marketing communication, Internet application
Firma/Organizacja
Facebook
Facebook
Abstrakt
Zdaniem autorki najciekawszą częścią analizy statystyk naszego fan page'a na Facebooku może być odkrywanie zależności pomiędzy danymi, do których mamy dostęp, a źródłem owych danych. Autorka twierdzi, że regularne przyglądanie się statystykom najłatwiej doprowadzi nas na trop, jakiego rodzaju działania (nawet poza Facebookiem) przekładają się najlepiej na zaangażowanie fanów, dlatego nawet brzydkie i słabe statystyki są nadal atrakcyjne i pełne tajemnic do odkrycia przez administratora.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu