BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Madej Barbara
Tytuł
Jak Groupon sprzedaje
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 15-17, fot.
Słowa kluczowe
Komunikowanie skuteczne, Witryny internetowe, Sprzedaż internetowa, Komunikowanie marketingowe
Effective communication, Internet websites, Internet sale, Marketing communication
Firma/Organizacja
Groupon
Groupon
Abstrakt
Artykuł stanowi próbę analizy sposobu formułowania tekstów na stronie firmy Groupon, które zdaniem autorki znacząco wpłynęły na jej sukces. Autorka wyróżnia dziewięć elementów, na które warto zwrócić uwagę, są to: czas (oferta skończy się za...), liczba miejsc (sprzedano już...), pasja (żeby klient poczuł wyjątkowość oferty, słówko jak (zobacz jak schudnąć), słówko nowy (nowa wersja, nowa cena...), zwroty za darmo i taniej niż..., oszczędność (kup to i zaoszczędź...), zero ryzyka (zaufało nam...) oraz poparcie (opinie zadowolonych klientów).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu