BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gąsiorowski Łukasz (ING Życie)
Tytuł
Jaki profil firmowego serwisu?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 18-20, fot.
Słowa kluczowe
Strategia komunikowania, Serwis internetowy, Wizerunek przedsiębiorstwa, Serwisy społecznościowe
Communication strategy, Website, Company image, Social networking
Abstrakt
Autor przedstawia charakterystykę serwisu firmowego i jego integrację z mediami społecznościowymi. Autor przychyla się do tezy, że w internecie czas płynie szybciej, serwis starzeje się, dlatego nie tworzy się go raz na zawsze, serwis musi rozwijać się razem z nowymi wyzwaniami, jakie stawia rynek. Zdaniem autora tylko wtedy będzie aktualny, atrakcyjny dla użytkowników i będzie skutecznie spełniał cel, który mu wyznaczymy. Autor zaleca integrację działań w social mediach z serwisem wtedy, gdy będziemy do tego przygotowani, ponieważ jakość działań zaprocentuje bardziej niż ich ilość.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu