BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Samsel Jacek (Symetria)
Tytuł
Merchandising w sklepie internetowym
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 21-23, fot., bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Merchandising, Serwis internetowy, Sprzedaż internetowa, Techniki sprzedaży, Sklepy internetowe
Merchandising, Website, Internet sale, Sales techniques, Internet shopping
Abstrakt
Według autora projekt sklepu internetowego posiada wiele wspólnych elementów ze sklepem tradycyjnym. Na przykład strona główna sklepu internetowego pełni funkcje odpowiadające witrynie sklepu tradycyjnego, architektura informacji i sposoby nawigacji to ścieżki i korytarze, strona kategorii produktowej to regał z grupą produktów, a strona produktowa - półka z umiejscowionym na niej konkretnym produktem. Autor uważa, że mogą podlegać one tym samym technikom stosowanym przez merchandiserów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. B. Borusiak, "Merchandising", Poznań 2007.
  2. A. Falkowski, T. Ryszka, "Psychologia zachowań konsumenckich", Gdańsk 2001.
  3. L. Witek, "Merchandising w małych i dużych firmach handlowych", Warszawa 2007.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu