- Autor
- Kurylak Magdalena (GoldenSubmarine), Legoń Arkadiusz (GoldenSubmarine)
- Tytuł
- Analiza marki 360interactive
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 24-26, rys.
- Słowa kluczowe
- Marketing internetowy, Analiza danych, Wydatki na reklamę, Strategia komunikowania
e-marketing, Data analysis, Expenditures on advertising, Communication strategy - Abstrakt
- Autor analizuje wyniki badania „Marketing 360interaktywny 2010", które pokazuje, w jakich obszarach komunikacji internetowej działają polscy marketerzy. Wynika z niego, że najczęstszą aktywnością marek w polskim internecie jest po prostu prowadzenie własnego serwisu internetowego, tworzenie reklam internetowych i kupowanie mediów do ich emisji, obecność w wyszukiwarkach oraz wykorzystywanie technik e-mail marketingowych. Uwagę autora zwraca stopień zainteresowania mediami społecznościowymi - obecnie ponad 70 proc. marketerów działa w tym obszarze. Według autora ta analiza sytuacji wyjściowej jest kluczowa dla zrozumienia sytuacji konkretnej marki, ponieważ dzięki temu można stworzyć mapę 360interactive, na której uwidoczniona jest nasza marka oraz marki konkurencji.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol