BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gieracz Marcin (Rubikom Strategy Consultants)
Tytuł
Strategia poszerza horyzont
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 29-31, fot.
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Strategia rynkowa, Zarządzanie strategiczne, Komunikowanie marketingowe
Marketing strategy, Market strategy, Strategic management, Marketing communication
Abstrakt
Strategia marketingowe-rynkowa to wartość sama w sobie. Poszerza bowiem horyzont myślenia o miejscu, czasie i sposobie działania firmy na rynku. Wprowadza politykę logicznego myślenia w przedsiębiorstwie: przyczyna - skutek. Efektywna strategia upraszcza i ujednolica system zarządczy, bo rozumie przepływ wartości w przedsiębiorstwie. Optymalizuje procesy i standardy. Ludzie wpływają na sukcesy firm, ale pamiętajmy o tym, że to klienci płacą za wszystko. Zatem rynkowa strategia marketingowa jest elementem koniecznym, aby dać się kupić częściej przez stworzenie odpowiedniego świadczenia oraz przez wysoki współczynnik zadowolenia wśród klientów. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu