BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kozielski Robert (Uniwersytet Łódzki; Questus - Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing)
Tytuł
Biznes doświadczeń - zachwycić klienta
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 32-34, rys.
Słowa kluczowe
Zarządzanie doświadczeniem klienta, Strategia komunikowania, Efektywność marketingu, Relacje przedsiębiorstwo-konsument, Marketing doświadczeń
Customer Experience Management (CEM), Communication strategy, Marketing efficiency, Enterprise-customer relationship, Experience marketing
Abstrakt
Według autora marketing doświadczeń jest reakcją na wyczerpujące się możliwości skutecznego konkurowania w ramach tzw. orientacji marketingowej czy z wykorzystaniem systemów CRM, efektem poszukiwania nowego podejścia do budowania relacji z klientami i osiągania relatywnie trwałej przewagi konkurencyjnej. Zdaniem autora marketing doświadczeń opiera się na rzeczywistym zrozumieniu problemu klienta i możliwych alternatyw jego zaspokojenia oraz uwzględnia kontekst podejmowanych decyzji - uwarunkowania indywidualne, społeczne, psychologiczne.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu