BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Staniszewski Marek (Young & Rubicam Brands)
Tytuł
Marka składa zobowiązanie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 35-37, fot.
Słowa kluczowe
Planowanie marketingowe, Pozycjonowanie marki, Strategia marki, Komunikowanie marketingowe
Marketing planning, Brand positioning, Brand strategy, Marketing communication
Abstrakt
Autor omawia najczęstsze motywy obietnicy marki, którymi są według niego: wyróżniająca cecha, atrybut produktowy, dająca się zobiektywizować korzyść dla konsumenta, pozytywne odczucie, korzyść emocjonalna, przeniesienie cechy osobowości marki, dziedzina znaczeń i wyobrażeń symbolicznych oraz podkreślenie statusu i prestiżu. Według autora obietnica marki to najważniejszy element jej pozycjonowania, a wszystkie pozostałe wydają się pracować na jego uzasadnienie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu