BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Legoń Arkadiusz (GoldenSubmarine)
Tytuł
Poukładać markę na lata
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 38-40, fot.
Słowa kluczowe
Pozycjonowanie marki, Strategia marketingowa, Komunikowanie skuteczne, Psychologia konsumenta
Brand positioning, Marketing strategy, Effective communication, Consumer psychology
Abstrakt
Autor przekonuje, że im bardziej konkurencyjny rynek, tym bardziej wyróżniający musi być komunikat wysyłany przez markę do bardzo precyzyjnie określonej grupy docelowej. Autor na przykładach pokazuje jak ważny jest precyzyjny insight, czyli określenie potrzeb człowieka należącego do grupy docelowej, jak również wartości i osobowość marki, aby wiedzieć jakiego języka używać w komunikacji do konsumenta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu