BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziekoński Michał
Tytuł
Trendy na dłuższą chwilę
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 41-43, fot.
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Planowanie krótkoterminowe, Pomiary, Analiza trendu
Marketing strategy, Short-term planning, Measurement, Trend analysis
Abstrakt
Autor wskazuje na najważniejsze jego zdaniem zmiany zachodzące w metodach oceny działań marketingowych i zastanawia się czy będzie rosło znaczenie metod behawioralnych i etnograficznych czy raczej metod bazujących na pomiarze reakcji fizjologicznych. Zdaniem autora nie sposób przewidzieć przyszłości ze względu na rozwój nowych technologii, zmiany w zachowaniu rynkowym konsumentów oraz globalizacji mediów i strategii firm.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu