BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gawędzki Radosław (ESTEEM Brand Strategies Sp. z.o.o.)
Tytuł
Rozszerzyć czy pielęgnować
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 44-45, fot.
Słowa kluczowe
Strategia marki, Pozycjonowanie marki, Zarządzanie marketingowe, Decyzje strategiczne
Brand strategy, Brand positioning, Marketing management, Strategic decisions
Abstrakt
Autor dostrzega pokusę rozszerzenia marki na nowe kategorie produktowe, ale ostrzega, że sprawa nie jest taka prosta. Rozwodnienie marki może spowodować utratę ciężko wypracowanych udziałów rynkowych. Zdaniem autora marketing to walka na percepcję i jeśli kody związane z marką stają się niejednoznaczne, konsumenci mogą po prostu wybrać inną markę. Według autora zdolność podsycania zainteresowania konsumentów daną marką i reagowanie na zachodzące zmiany to prawdziwa sztuka.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu