BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Towarnicka Halina (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Tytuł
Inwestowanie w sferze handlu
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1997, nr 764, s. 138-146
Tytuł własny numeru
Analiza decyzyjna w zarządzaniu : materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Katedrę Analizy i Diagnostyki Ekonomicznej Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Szklarska Poręba, 16-17 września 1997
Słowa kluczowe
Zarządzanie strategiczne, Placówki handlowe, Decyzje inwestycyjne
Strategic management, Sales outlets, Investment decisions
Abstrakt
Przedmiotem rozważań będą problemy dotyczące zarządzania strategicznego w organizacjach handlowych, a w szczególności podejmowanie znaczących decyzji inwestycyjnych. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bodie Z., Kane A., Marcus A.J.: Investments, Boston: Irwin 1989.
  2. H. Bierman, S. Smidt: The Capital Budgeting Decisions. Economie Analysis of Investment Projects. 8th ed. New York: Macmillan 1993.
  3. Fifield P.: Marketing Strategy.Butterworth Heinemann 1992.
  4. Garbarski L., Rutkowski J., Wrzosek W.: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. Warszawa: PWE 1996, s. 514-538.
  5. Jeannet J.P., Hennessey H.D.: Global Marketing Strategies. 2nd ed. Boston: Houghton Mifflin 1992.
  6. Gawron H.: Ocena efektywności inwestycji małych firm. Poznań: AE 1993.
  7. Marchesnay M.: Zarządzanie strategiczne. Geneza i rozwój. Warszawa: Poltext 1994.
  8. Meleszyk E.: Motywy rynkowe podejmowania inwestycji handlowych przez przedsiębiorstwa. "Handel Wewnętrzny", 1996 nr 2, s. 34-35.
  9. Mikołajczyk J.: Strategie marketingowe zagranicznych przedsiębiorstw handlowych w Polsce. [w:] Strategie przedsiębiorstw handlowych w warunkach gospodarki rynkowej. Red. M. Sławińska. Poznań: Wyd. AE 1996, s. 81.
  10. Otto J.: Instrumenty marketingowe - analiza wybranych koncepcji. "Studia Prawno-Ekonomiczne". Łódź: Łódzkie Towarzystwo Naukowe 1995, s. 123-132.
  11. Prymom M.: Zarządzanie marketingowe firmą. Częstochowa: Educator 1994.
  12. Rutkowski J.: Strategie marketingowe - sposoby interpretacji. "Marketing i Rynek", 1995 nr 9.
  13. Slywotzky A.J., Shapiro"Marketing w Praktyce". 1996 nr 9/10.
  14. Strużyna A.: Opłacalność inwestycji w sferze handlu w okresie transformacji gospodarki (maszynopis pracy doktorskiej) 1997.
  15. Towarnicka H.: Inwestycje rzeczowe w warunkach transformacji. Podstawowe problemy ekonomiczno - finansowe. Wrocław: AE 1996, s. 28-34.
  16. Towarnicka H.: Istota strategii marketingowo - inwestycyjnej przedsiębiorstwa. "Przegląd Organizacji" 1996 nr3.
  17. Towarnicka H.: Marketing i inwestycje przedsiębiorstwa. "Przegląd Organizacji" 1994 nr 9.
  18. Towarnicka H.: Strategie i taktyki polskich przedsiębiorstw w warunkach zmian systemowych. "Prace Naukowe AE we Wrocławiu", Wrocław nr 564. Seria: Monografie i Opracowania nr 81. Wyd. AE 1991.
  19. Towarnicka H., Strużyna A.: Wybory strategiczne przedsiębiorstwa i inwestycje. "Zeszyty Naukowe w Poznaniu", TNOiK Oddział Wielkopolski 1997, s. 185-192.
  20. Wersty B.: Problemy terminologiczne w analizie ekonomicznej przedsiębiorstwa. "Zeszyty Teoretyczne Rady Naukowej", z.38. Warszawa: Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, 1997.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu