- Autor
- Towarnicka Halina (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
- Tytuł
- Inwestowanie w sferze handlu
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1997, nr 764, s. 138-146
- Tytuł własny numeru
- Analiza decyzyjna w zarządzaniu : materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Katedrę Analizy i Diagnostyki Ekonomicznej Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Szklarska Poręba, 16-17 września 1997
- Słowa kluczowe
- Zarządzanie strategiczne, Placówki handlowe, Decyzje inwestycyjne
Strategic management, Sales outlets, Investment decisions - Abstrakt
- Przedmiotem rozważań będą problemy dotyczące zarządzania strategicznego w organizacjach handlowych, a w szczególności podejmowanie znaczących decyzji inwestycyjnych. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Bodie Z., Kane A., Marcus A.J.: Investments, Boston: Irwin 1989.
- H. Bierman, S. Smidt: The Capital Budgeting Decisions. Economie Analysis of Investment Projects. 8th ed. New York: Macmillan 1993.
- Fifield P.: Marketing Strategy.Butterworth Heinemann 1992.
- Garbarski L., Rutkowski J., Wrzosek W.: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. Warszawa: PWE 1996, s. 514-538.
- Jeannet J.P., Hennessey H.D.: Global Marketing Strategies. 2nd ed. Boston: Houghton Mifflin 1992.
- Gawron H.: Ocena efektywności inwestycji małych firm. Poznań: AE 1993.
- Marchesnay M.: Zarządzanie strategiczne. Geneza i rozwój. Warszawa: Poltext 1994.
- Meleszyk E.: Motywy rynkowe podejmowania inwestycji handlowych przez przedsiębiorstwa. "Handel Wewnętrzny", 1996 nr 2, s. 34-35.
- Mikołajczyk J.: Strategie marketingowe zagranicznych przedsiębiorstw handlowych w Polsce. [w:] Strategie przedsiębiorstw handlowych w warunkach gospodarki rynkowej. Red. M. Sławińska. Poznań: Wyd. AE 1996, s. 81.
- Otto J.: Instrumenty marketingowe - analiza wybranych koncepcji. "Studia Prawno-Ekonomiczne". Łódź: Łódzkie Towarzystwo Naukowe 1995, s. 123-132.
- Prymom M.: Zarządzanie marketingowe firmą. Częstochowa: Educator 1994.
- Rutkowski J.: Strategie marketingowe - sposoby interpretacji. "Marketing i Rynek", 1995 nr 9.
- Slywotzky A.J., Shapiro"Marketing w Praktyce". 1996 nr 9/10.
- Strużyna A.: Opłacalność inwestycji w sferze handlu w okresie transformacji gospodarki (maszynopis pracy doktorskiej) 1997.
- Towarnicka H.: Inwestycje rzeczowe w warunkach transformacji. Podstawowe problemy ekonomiczno - finansowe. Wrocław: AE 1996, s. 28-34.
- Towarnicka H.: Istota strategii marketingowo - inwestycyjnej przedsiębiorstwa. "Przegląd Organizacji" 1996 nr3.
- Towarnicka H.: Marketing i inwestycje przedsiębiorstwa. "Przegląd Organizacji" 1994 nr 9.
- Towarnicka H.: Strategie i taktyki polskich przedsiębiorstw w warunkach zmian systemowych. "Prace Naukowe AE we Wrocławiu", Wrocław nr 564. Seria: Monografie i Opracowania nr 81. Wyd. AE 1991.
- Towarnicka H., Strużyna A.: Wybory strategiczne przedsiębiorstwa i inwestycje. "Zeszyty Naukowe w Poznaniu", TNOiK Oddział Wielkopolski 1997, s. 185-192.
- Wersty B.: Problemy terminologiczne w analizie ekonomicznej przedsiębiorstwa. "Zeszyty Teoretyczne Rady Naukowej", z.38. Warszawa: Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, 1997.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol