BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kotarbiński Jacek (POPAI Poland, The Global Association for Marketing at-Retail)
Tytuł
Ambasadorzy zamiast niewolników
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 51-53, fot., rys.
Słowa kluczowe
Marketing wewnętrzny, Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Efektywność marketingu, Rola marketingu w przedsiębiorstwie
Internal marketing, Communication in organisation, Marketing efficiency, Role of marketing in the enterprise
Abstrakt
Artykuł traktuje o roli jaką odgrywa marketing wewnętrzny w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa i kreowaniu jego wizerunku na zewnątrz organizacji. Zdaniem autora pojęcie „marketing wewnętrzny" częściej kojarzy się z wewnętrzną propagandą zarządów niż rzeczywistą i przemyślaną strategią, a marketing zewnętrzny bez tego wewnętrznego będzie zawsze kuleć. Autor ubolewa nad tym, że popularne postrzeganie marketingu jako źródła manipulacji, ogłupiania klientów oraz zwykłego rynkowego oszustwa, przenosi się łatwo na pracowników mających z nim niewiele wspólnego, a zespołu marketingu w wielu firmach nie darzy się szczególną estymą.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu