BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Przybylski Przemysław (Lotnisko Chopina), Puczen Sylwester (Lotnisko Chopina)
Tytuł
Lotnisko Chopina : port z nastawieniem na dialog
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 54-56, fot.
Słowa kluczowe
Strategia komunikowania, Serwisy społecznościowe, Formy komunikowania, Studium przypadku
Communication strategy, Social networking, Forms of communication, Case study
Firma/Organizacja
Lotnisko Chopina
Chopin Airport
Abstrakt
W artykule omówiono sposób w jaki największy polski port lotniczy - Lotnisko Chopina radzi sobie z komunikacją prowadzoną przez serwisy społecznościowe. Oprócz profilu na Facebooku lotnisko prowadzi równolegle konta w serwisie Blip i Twitter. Każde z nich ma innych fanów i inne zadania do spełnienia. Blip kierowany jest do odbiorców polskojęzycznych i służy do błyskawicznego informowania o bieżących wydarzeniach na lotnisku. Twitter jest wykorzystywany do interakcji z pasażerami obcojęzycznymi - są tam wrzucane komunikaty w języku angielskim, niemieckim, rosyjskim, a nawet japońskim. Natomiast Facebook ma charakter forum i służy wymianie opinii.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu