BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Maciejewski Michał (Pitted Cherries)
Tytuł
Mattel : Barbie i Ken w social mediach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 57-60, fot.
Słowa kluczowe
Kampanie reklamowe, Formy komunikowania, Strategia komunikowania, Studium przypadku
Advertising campaign, Forms of communication, Communication strategy, Case study
Firma/Organizacja
Mattel
Mattel
Abstrakt
Artykuł opisuje kampanię przeprowadzoną głównie w mediach społecznościowych przez producenta słynnych lalek, firmę Mattel. Polegała ona na stworzeniu profili Barbie i Kena oraz historii ich związku, w której nie zabrakło również rozstania. Kampania koncentruje się na postaci Kena, który pragnie powrotu, a internauci maja pomóc Barbie (za pomocą specjalnej strony internetowej) w podjęciu decyzji, czy ponownie przyjąć jego względy. Kampania była prowadzona również poza internetem, z wykorzystaniem m. in. eventów i billboardów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu