BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ossowski Maciej (GetResponse)
Tytuł
Newsletter otwarty na odbiorcę
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 62-65, fot.
Słowa kluczowe
Poczta elektroniczna, Marketing internetowy, Efektywne komunikowanie, Komunikowanie marketingowe
e-mail, e-marketing, Effective communication, Marketing communication
Abstrakt
Autor zdaje sobie sprawę, że uwagę odbiorcy na jednej wiadomości e-mail udaje się skupić jedynie na kilka sekund, dlatego jego zdaniem kreację newslettera trzeba zaplanować tak, aby odbiorca mógł w tym krótkim czasie bez problemów zapoznać się z zawartym w nim komunikatem. Artykuł stanowi zestaw praktycznych wskazówek, dotyczących poprawnego konstruowania pola nadawcy i tematu wiadomości, opisów obrazków (ponieważ są często blokowane przez programy pocztowe), preheadera i headera, a także treści, przycisków wzywających do działania i stopki wiadomości.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu