BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stec Tomasz (FernPartners), Kraus Maciej (FernPartners)
Tytuł
Promocje cenowe - zyski i straty
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 66-69, fot.
Słowa kluczowe
Cena produktu, Promocja, Strategia promocji, Cele promocji
Product price, Promotion, Promotion strategy, Promotional objectives
Abstrakt
Autorzy przedstawiają rekomendacje mające zwiększyć efektywność planowanych promocji cenowych. Według nich, dzięki zastosowaniu się do zbioru zasad firmy są w stanie ograniczyć lub wyeliminować te promocje, które nie przynosiły znaczących przyrostów sprzedaży lub zysku. Zdaniem autorów wsparcie omawianych zasad odpowiednią kombinacją zasobów w organizacji przełoży się w efekcie na widoczny wzrost efektywności akcji promocyjnych. I nawet jeśli firmy uznają, że mimo potencjalnych strat decydują się, aby przeprowadzić promocje, podejmą one decyzję z pełną świadomością i wyposażone w pełen zasób wiedzy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu