- Autor
- Piotrowska Izabela (Symetria)
- Tytuł
- Kod kobiet
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 70-72, fot.
- Słowa kluczowe
- Kobieta, Zachowania konsumenta, Percepcja, Strategia komunikowania
Woman, Consumer behaviour, Perception, Communication strategy - Abstrakt
- Zdaniem autorki sam fakt coraz większej popularności tematu gender marketingu świadczy o rosnącej świadomości wpływu różnic zachowań wynikających z płci na działania marketingowe. Autorka analizuje różnice w postawach i zachowaniu kobiet i mężczyzn oraz przedstawia cztery kody odwołujące się do charakterystycznych dla kobiet postaw i zachowań: kod altruizmu, kod estetyki, kod porządku oraz kod więzi (kontaktu).
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol