BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piotrowska Izabela (Symetria)
Tytuł
Kod kobiet
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 70-72, fot.
Słowa kluczowe
Kobieta, Zachowania konsumenta, Percepcja, Strategia komunikowania
Woman, Consumer behaviour, Perception, Communication strategy
Abstrakt
Zdaniem autorki sam fakt coraz większej popularności tematu gender marketingu świadczy o rosnącej świadomości wpływu różnic zachowań wynikających z płci na działania marketingowe. Autorka analizuje różnice w postawach i zachowaniu kobiet i mężczyzn oraz przedstawia cztery kody odwołujące się do charakterystycznych dla kobiet postaw i zachowań: kod altruizmu, kod estetyki, kod porządku oraz kod więzi (kontaktu).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu