BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nalazek Anna (Intuition Polska Sp. z o.o.), Strzelec Małgorzata (Intuition Polska Sp. z o.o.)
Tytuł
W poszukiwaniu więzi
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 73-75, fot.
Słowa kluczowe
Relacje międzyludzkie, Wartości niematerialne, Relacje organizacja-otoczenie, Strategia komunikowania
Interpersonal relations, Intangible asset, Organization-environment relations, Communication strategy
Abstrakt
Marki mogą kreować swój świat, własną przestrzeń offline i online oraz tworzyć kontekst swoich historii, które poprzez wspólne wartości będą łączyć i wspierać budowanie więzi między marką a jej konsumentami, a także między samymi konsumentami. Dzięki temu umożliwią dialog i dadzą konsumentom poczucie przynależności do świata marki i do grupy innych konsumentów „takich jak oni". Ludzie oczekują bowiem, że marki staną się bliższe ich życia, bardziej otwarte i że będą zachowywały się bardziej jak znajomi i rodzina niż jak przedstawiciele świata biznesu. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu