BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Brzozowska Monika (Izba Adwokacka w Warszawie)
Tytuł
Reklama produktów leczniczych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 84-86, fot.
Słowa kluczowe
Prawne aspekty reklamy, Rynek farmaceutyczny, Język reklamy, Strategia komunikowania
Legal aspects of advertising, Pharmaceutical market, Language of advertising, Communication strategy
Abstrakt
Autorka wyjaśnia, że reklamą produktu leczniczego jest działalność polegająca na informowaniu lub zachęcaniu do stosowania produktu leczniczego, mająca na celu zwiększenie liczby przepisywanych recept, dostarczania, sprzedaży lub konsumpcji produktów leczniczych. Autorka omawia sytuacje w których obowiązuje bezwzględny zakaz reklamy leków i w których występują ograniczenia w zakresie treści reklamy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu