BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bzdyra-Maciorowska Agnieszka (red)
Tytuł
Ścieżka trendy?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 54-55
Słowa kluczowe
Innowacyjność, Innowacje, Marketing
Innovative character, Innovations, Marketing
Abstrakt
Śledzenie najnowszych trendów rynkowych jest bardzo istotne dla rozwoju biznesu i innowacyjności produktów. Istotna jest umiejętność wyboru i oceny nowości pod kątem możliwości wykorzystania ich we własnej firmie. W artykule przedstawiono kilka wskazówek przydatnych w przypadku poszukiwania i wdrażania nowych trendów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu