BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sakowicz Anna (Mindshare Polska), Kierczyńska Paulina (Mindshare Polska)
Tytuł
Marka w trzecim wymiarze
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 56-59, fot.
Słowa kluczowe
Rynek reklamy, Media, Internet, Reklama, Marketing, Kampanie reklamowe
Advertising market, Media, Internet, Advertising, Marketing, Advertising campaign
Abstrakt
W ciągu ostatniego dziesięciolecia zaszły olbrzymie zmiany na rynku reklamy. Główną ich przyczyną są dynamicznie postępujące zmiany technologiczne oraz związany z nimi rozwój kanałów komunikacji. W artykule omówiono zagadnienia związane z planowaniem skutecznej kampanii reklamowej z wykorzystaniem różnych typów mediów i kanałów komunikacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu