BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Trzeciak Dawid (WeAreMedia Sp. z o.o)
Tytuł
InPost : paczkobranie na Facebooku
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 62-65, rys.
Słowa kluczowe
Studium przypadku, Usługi pocztowe, Serwisy społecznościowe, Kampanie reklamowe, Sklepy internetowe
Case study, Postal services, Social networking, Advertising campaign, Internet shopping
Firma/Organizacja
InPost Sp. z o.o.
Abstrakt
W artykule omówiono kampanię przygotowaną przez agencję WeArtMedia na zlecenie firmy InPost. Celem kampanii było zbudowanie świadomości usługi Paczkomaty 24/7 oraz rozpoznawalności marki Paczkomaty 24/7 wśród coraz chętniej kupujących w sklepach internetowych Polaków.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu