BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szymeczko Bartosz (Euro RSCG Sensors)
Tytuł
Orange : kino od morza do gór
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 71-74, rys.
Słowa kluczowe
Studium przypadku, Kampanie reklamowe, Promocja
Case study, Advertising campaign, Promotion
Firma/Organizacja
Orange
Orange
Abstrakt
W artykule omówiono projekt Orange Kino Letnie. W ramach tego projektu przeprowadzono ogólnopolską kampanię reklamową, na którą oprócz pokazów filmowych składała się kampania plakatowa, pokazy i zawody sportowe oraz działania prowadzone w internecie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu