BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grabowski Szymon (GetResponse)
Tytuł
Przenikanie online
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 76-78, fot.
Słowa kluczowe
Poczta elektroniczna, Serwisy społecznościowe, Marketing, Media społecznościowe
e-mail, Social networking, Marketing, Social media
Abstrakt
Integracja e-mail marketingu i mediów społecznościowych daje nowe możliwości dotarcia do większej grupy odbiorów bez dodatkowych kosztów. W artykule przedstawiono sposoby umożliwiające integracje tych narzędzi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu