BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Koczergo Aleksandra (HRK SA)
Tytuł
Otwórz się na relacje!
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 84-86, fot.
Słowa kluczowe
Pracodawcy, Wizerunek pracodawcy, Relacje pracodawca-pracownik, Rekrutacja pracowników
Employers, Employer branding, Employer-employee relationships, Employee recruitment
Abstrakt
Przedsiębiorcy coraz większą wagę przywiązują do kształtowania swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy (employer branding), co ma pomóc przyciągnąć najlepszych na rynku specjalistów. Świadome zarządzanie relacjami z kandydatami to podstawa dla firmy, która buduje pozytywny wizerunek swojej marki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu