BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Waluśkiewicz Martyna (Skoczyński Wachowiak Strykowski Kancelaria Prawna sp. k.)
Tytuł
Granica legalności marketingu szeptanego
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 87-89, fot.
Słowa kluczowe
Marketing, Rekomendacje, Regulacje prawne, Zwalczanie nieuczciwej konkurencji, , Marketing szeptany
Marketing, Recommendation, Legal regulations, Combating unfair competition, , Buzz marketing
Abstrakt
W artykule omówiono zagadnienia związane z ustalaniem granic legalności coraz bardziej wyszukanych praktyk marketingowych, w tym marketingu szeptanego. Działania związane ze stosowaniem marketingu szeptanego przeanalizowano w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu