BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziechciarz Józef
Tytuł
Analiza danych rynkowych : próba typologii wtórnych danych marketingowych
Marketing Data Analysis : Typology of Secondary Marketing Data
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka i Ekonometria (1), 1996, nr 718, s. 81-92, rys., tab.
Słowa kluczowe
Analiza danych, Badania marketingowe, Satysfakcja klienta, Usługi rynkowe, Zbieranie danych
Data analysis, Marketing research, Customer satisfaction, Market services, Data collection
Uwagi
summ.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1428-1163
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu