BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziechciarz Józef
Tytuł
Analiza danych rynkowych : próba typologii wtórnych danych marketingowych
Marketing Data Analysis : Typology of Secondary Marketing Data
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka i Ekonometria (1), 1996, nr 718, s. 81-92, rys., tab.
Tytuł własny numeru
Zastosowania metod ilościowych
Słowa kluczowe
Analiza danych, Badania marketingowe, Satysfakcja klienta, Usługi rynkowe, Zbieranie danych
Data analysis, Marketing research, Customer satisfaction, Market services, Data collection
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono próbę opracowania obszernej typologii danych wtórnych. Kryterium klasyfikacji jest zakres i rodzaj przekazywanych informacji. Omówiono proces gromadzenia i przechowywania danych. Podana jest też lista najważniejszych źródeł danych wtórnych.

An attempt to produce extensive typology of secondary data is presented. The criterion for classification is the scope and type of information carried. The process of data acquisition and storing is discussed. The list of most important sources of secondary data is given.
Important part in considerations plays the issue of both - sources and data itself. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1428-1163
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu