BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Opolski Krzysztof (Uniwersytet Warszawski), Potocki Tomasz (Uniwersytet Rzeszowski)
Tytuł
Usługi dla najbogatszych (cz. 1)
Źródło
Bank, 2011, nr 7-8, s. 34-36, rys.
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Usługi finansowe, Klient, Segmentacja klientów
Customer service, Financial services, Customer, Customer segmentation
Abstrakt
Artykuł dotyczy usług typu wealth management, zdefiniowanych jako holistyczne podejście do zrozumienia potrzeb i obsługi najbogatszych klientów. Omówiono zagadnienia związane z profilem klientów oraz ich obsługą. Zwrócono uwagę również na potrzebę zmian organizacyjnych w instytucjach związanych z wealth management w związku z kryzysem finansowym i zmieniającą się sytuacją na rynkach finansowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu