BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Fita Marta
Tytuł
Pozostać na topie
Źródło
Bank, 2011, nr 7-8, s. 37-39
Słowa kluczowe
Banki, Zaufanie, Kryzys finansowy, Pozycja banku na rynku, Strategia banku
Banks, Trust, Financial crisis, Bank's market position, Banking strategy
Abstrakt
Kryzys finansowy pokazał słabość wielu banków. Magazyn "Forbes" zaprezentował zestawienie i porównanie strategii banków, które w 2010 poniosły porażkę oraz tych, które poradziły sobie z kryzysem. Kluczem do sukcesu wydaje się być w tym przypadku umiejętne połączenie konserwatyzmu i nowatorstwa oraz nadążanie za ewolucją rynku, zmianami społecznymi, kulturowymi i technicznymi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu