BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Barańska-Fischer Mirella (Politechnika Łódzka)
Tytuł
Strategia rozwoju nowego produktu
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1996, nr 726, s. 192-203, rys., bibliogr. 9 poz.
Tytuł własny numeru
Polityka przemysłowa a strategie przedsiębiorstw
Słowa kluczowe
Strategia produktu, Marketing produktu, Rozwój produktu, Materiały konferencyjne
Product strategy, Product marketing, Product development, Conference materials
Abstrakt
W okresie przemian zachodzących we współczesnym świecie i w warunkach zaostrzonej walki konkurencyjnej na większości rynków, zmniejszają się zasadniczo warunki osiągnięcia sukcesu. Jego wyznacznikami są przede wszystkim: postrzeganie przez producentów zmieniających się potrzeb, wymagań klientów i ciągłe dostarczanie wysokiej jakości niezawodnych produktów, jak również rozwijanie nowych dziedzin działalności, poszukiwanie atrakcyjnych i oryginalnych pomysłów, a następnie ich realizacja w postaci innowacji produktowych. Choć proces powstawania nowych produktów jest z reguły niezwykle złożony, długi i kosztowny, to wobec wyzwań przyszłości istnieje potrzeba, a wręcz konieczność jego podjęcia. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Barrow P., Barrow C.: Business Plan, czyli jak zrobić dobry interes. UP Press. Gdańsk 1992.
  2. Dietl J.: Marketing. PWE, Warszawa 1985.
  3. Grabarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. PWE, Warszawa 1996.
  4. Głowacki R., Kossut Z., Kramer T.: Marketing. PWE, Warszawa 1984.
  5. Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethener i S-ka, Warszawa 1994.
  6. Loehn J.: Der Innovationsberater. Ideen fuer neue und bessere Produkte und Dienstleistungen. Rudolf Haufe Verlag, Freiburg i Br. 1986.
  7. Nieschlag R., Dichtl E., Hürschgen H.: Marketing. Duncker u. Humblot, Berlin 1994.
  8. Schoell W.F., Gultinan I.P.: Marketing. Allyn a. Bacon, London 1988.
  9. Żurawik B., Żurawik W.: Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. PWE, Warszawa 1996.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu