BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lošt'áková Hana (University of Pardubice, Czech Republic)
Tytuł
Bariéry prosazení strategického řizení podniků s marketingovým přístupem do praxe
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1996, nr 726, s. 211-217, bibliogr. 6 poz.
Tytuł własny numeru
Polityka przemysłowa a strategie przedsiębiorstw
Słowa kluczowe
Zarządzanie strategiczne, Planowanie strategiczne, Zarządzanie marketingowe, Materiały konferencyjne
Strategic management, Strategic planning, Marketing management, Conference materials
Uwagi
anotace
Abstrakt
Zwrócono uwagę na rolę marketingowe podejścia w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Hooley G.B., Jobber D.: Five common factors in top performing industrial firms. Industrial marketing management, 15, 1986, s. 94.
  2. Kotler P.: Marketing management. Analysis, planning, implementation and control.6.ed. Prentice-Hall, Inc. Englewood Cliffs, New Jersey 1989.
  3. Mahin W.P.: Business-to-business marketing.Led. Allyn and Bacon. Boston 1991.
  4. Potts M.: New planning system aims to boost speed and flexibility Washington Post, 30.9.1984, s. K2.
  5. Ross J.E., Silverblatt R.: Developing the strategic plan. Industrial marketing managrment, 1987, č. 5, s. 104.
  6. Shanck J.T.: Strategic planning for industrial markets. Industrial marketing management, 1979, c. 11, s. 258 directions for theory and research. "Journal of Marketing", 47, 1983, c. 1, s. 12.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
cze
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu