- Autor
- Olszewska Barbara
- Tytuł
- Znajomość otoczenia jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1996, nr 724, s. 222-224
- Tytuł własny numeru
- Ekonomiczne aspekty transformacji gospodarczej w Polsce
- Słowa kluczowe
- Przekształcenia systemowe w gospodarce, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Otoczenie przedsiębiorstwa, Materiały konferencyjne
Systemic transformations in the economy, Enterprise competitiveness, Enterprise environment, Conference materials - Abstrakt
- Obecnie uwaga przedsiębiorstw związana z rozpoznaniem otoczenia konkurencyjnego koncentruje się na porównywaniu jakości własnej oferty z ofertami konkurentów oraz naśladowaniu tych ich zachowań, głównie w zakresie marketingu, które są łatwo postrzegane i oceniane jako istotne dla wzrostu obrotów przedsiębiorstwa. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol