BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olszewska Barbara
Tytuł
Znajomość otoczenia jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1996, nr 724, s. 222-224
Tytuł własny numeru
Ekonomiczne aspekty transformacji gospodarczej w Polsce
Słowa kluczowe
Przekształcenia systemowe w gospodarce, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Otoczenie przedsiębiorstwa, Materiały konferencyjne
Systemic transformations in the economy, Enterprise competitiveness, Enterprise environment, Conference materials
Abstrakt
Obecnie uwaga przedsiębiorstw związana z rozpoznaniem otoczenia konkurencyjnego koncentruje się na porównywaniu jakości własnej oferty z ofertami konkurentów oraz naśladowaniu tych ich zachowań, głównie w zakresie marketingu, które są łatwo postrzegane i oceniane jako istotne dla wzrostu obrotów przedsiębiorstwa. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu