BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Harasim Janina (Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Tytuł
Zmiany w sektorze bankowym a wizerunek i tożsamość banku
Źródło
Monografie i Opracowania Naukowe / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Kolegium Zarządzania i Finansów. Bankowość, 2005, s. 215-223, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe
Sektor bankowy, Banki spółdzielcze, Banki komercyjne
Banking sector, Cooperative banks, Commercial banks
Abstrakt
Celem opracowania jest przedstawienie zależności występujących między wizerunkiem a tożsamością banku oraz dylematów związanych z ich kształtowaniem w aspekcie zmian zachodzących w sektorze bankowym. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Abratt R., A New Approach to the Corporate Image to the Corporate Image Management Process, "Journal of Marketing Management" 1989, No 1.
  2. Balmer J.M.T., Stotvig S., Corporate Identity and Private Banking: A Review and Case Study, "International Journal of Bank Marketing" 1997, No 5.
  3. Balmer J.M.T., Wilson A., Corporate Identity: There Is More to it Than Meets the Eye, "International Studies of Management and Organisation" 1998, Vol. 28, No 3.
  4. Chill L., Sheperson N.. All in the Family: Should Acquiring Banks Impose a Corporate Identity? "Bank Marketing" 1990, No 12.
  5. Dwojak Ł., Kształtowanie marki na rynku usług bankowych, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wydział Zamiejscowy, Chorzów 2003, nr 4.
  6. Hansl R., Unternehmensidentität von Banken, Deutscher Universitäts Verlag, Wiesbaden 1992.
  7. Harasim J., Strategie marketingowe w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej, AE w Katowicach, Katowice 2003.
  8. Melewar T.C., Bains N., Industry in Transition: Corporate Identity on Hold, "International Journal of Bank Marketing" 2002, No 2.
  9. Morison I., Breaking the Monolitic Mould, "International Journal of Bank Marketing" 1997, No 5.
  10. Pietrzak J., Czynniki przewagi konkurencyjnej na rynku bankowych usług detalicznych, UG, Gdańsk 2003.
  11. Śliperski M., Związki banków komercyjnych z firmami ubezpieczeniowymi. Wybrane aspekty przedmiotowe bancassurance, Departament Analiz i Badań NBP, Warszawa, marzec 2001.
  12. Zavoos G., EC Strategy for the Banking Sector: The Perspective of 1992, "European Affairs", Spring 1989.
  13. Żyminkowski Т., Kształtowanie wizerunku banku, AE w Poznaniu, Poznań 2003.
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu