BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Solarz Małgorzata (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Tytuł
Wielokanałowość w bankowej obsłudze klienta
Źródło
Monografie i Opracowania Naukowe / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Kolegium Zarządzania i Finansów. Bankowość, 2005, s. 257-265, bibliogr. 21 poz.
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Bankowość elektroniczna, Bankowość wirtualna
Customer service, E-banking, Virtual banking
Abstrakt
Główne powody z jakich banki interesują się strategią wielokanałowości, to zdobywanie nowych i zwiększanie wygody dotychczasowych klientów oraz redukcja kosztów operacyjnych. W artykule omówiono bankowość oddziałową i scharakteryzowano rodzaje oddziałów bankowych (kawiarenki internetowe, wielofunkcyjne kioski multimedialne). Na koniec przedstawiono elektroniczne kanały dystrybucji usług bankowych, takie jak komputer osobisty, telefon stacjonarny i komórkowy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bobińska M., Coraz więcej banków wkracza do Internetu, "Gazeta Prawna" 2002, nr 36.
  2. Doliniak P., Coraz szybsza kariera home bankingu, "Prawo i Gospodarka - Magazyn finansowy" 2000, nr 91.
  3. Domańska I., Obsługa nie tylko wirtualna, "Gazeta Prawna" 2005, nr 20.
  4. Dziuba D.T., Systemy informatyczne w obsłudze banków detalicznych, UW, Warszawa 2002.
  5. Garczyński D., Możliwości rozwoju bankowości mobilnej oraz systemów mikropłatności w warunkach polskich, w: Zastosowania rozwiązań informatycznych w instytucjach finansowych, AE we Wrocławiu, Wrocław 2002.
  6. Grandys A., Bankowość ery e-biznesu, "Bankier" 2001, nr 2.
  7. Jakubowski R., Sukces niemurowany, "Computerworld" 2004, nr 30.
  8. Klienci banków wciąż wolą chodzić do oddziałów, PRNews, http://media.prnews.pl (17.02.2005).
  9. Kowalik F., TeleBanki, "Gazeta Bankowa" 2001, nr 5.
  10. Macierzyński M., Wirtualne banki, wirtualne zyski, "Rzeczpospolita" 2004, nr 33, dod. "Ekonomia i Rynek".
  11. Marcinkowska M., WAPorujące usługi bankowe, "Bank" 2001, nr 1.
  12. Myczkowska A., Chętniej w placówce niż przez Internet, "Rzeczpospolita" 2004, nr 291, dodatek "Ekonomia i Rynek".
  13. Myczkowska A., Nie lubimy WAP, "Rzeczpospolita" 2004, nr 275, dod. "Ekonomia i Rynek".
  14. Pierwszy amerykański bank w sieci Internet, "Biuletyn Bankowy" 1997, nr 9.
  15. Pierwszy wirtualny bank w Polsce, "Biuletyn Bankowy" 1998, nr 11.
  16. Pietrzak J., Wpływ modelu dystrybucji na konkurencyjność banku, "Bank i Kredyt" 2002, nr 3.
  17. Pobierajło J., Bankowość elektroniczna stan i perspektywy rozwoju w polskim sektorze bankowym, Wyd. Fundacji Edukacji i Badań Bankowych, Warszawa 1999.
  18. Porębska-Miąc Т., Elektroniczna bankowość, w: Zastosowania rozwiązań informatycznych w bankowości, AE we Wrocławiu, Wrocław 1998.
  19. Prucia J., Basarabowicz Т., Pacuła I., WAP. Internet dla urządzeń przenośnych, "Internet" 2000, nr 5.
  20. Ryznar Z., Multichanneling, czyli wielokanałowość, "Bank" 2003, nr 7-8.
  21. Wojtach H., Dziękuj i płać, "Gazeta Bankowa" 1996, nr 49.
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu