BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Witkowska-Masłowska Małgorzata (Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)
Tytuł
Zyskowność klienta banku komercyjnego - koncepcje i kalkulacje
Źródło
Monografie i Opracowania Naukowe / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Kolegium Zarządzania i Finansów. Bankowość, 2005, s. 461-466, bibliogr. 14 poz.
Słowa kluczowe
Banki komercyjne, Wartość klienta, Wartość życiowa klienta
Commercial banks, Customer value, Lifetime Value (LTV)
Abstrakt
W artykule omówiono pojęcie zyskowności klienta banku oraz przedstawiono metody pomiaru zyskowności klienta banku komercyjnego. Na koniec zaprezentowano obliczanie tzw. życiowej wartości klienta (Life Time Value – LTV).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bień A., Bień W., Kalkulacja ceny pieniądza w lokatach, pożyczkach i kredytach, Difin, Warszawa 1997.
  2. Blattberg R.C., Getz G., Thomas J. S., Klient jako kapitał. Budowa cennego majątku relacji z klientem i zarządzanie nim, MT Biznes Sp. z o.o., Konstancie-Jeziorna 2004.
  3. Budowa CRM analitycznego, White Paper 2001, www.infovide.pl (20.04.2004).
  4. Burnett K., Relacje z kluczowymi klientami analiza i zarządzanie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
  5. Cheverton P., Zarządzanie kluczowymi klientami, ABC, Warszawa 2001.
  6. Czachowski L., Wielowymiarowa ocena efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa przemysłowego, UG, Gdańsk 1997.
  7. Dembińska-Cyran I., Hołub-Iwan J., Perenc J., Zarządzanie relacjami z klientem, Difin, Warszawa 2004.
  8. Gigol K., Opłacalność działalności kredytowej banku, Twigger, Warszawa 2000.
  9. Gordon I.H., Relacje z klientem Marketing partnerski, PWE, Warszawa 2001.
  10. Hołub-Iwan J., Analiza opłacalności klientów, w: I. Dembińska-Cyran, J. Hołub-Iwan, J. Perenc, Zarządzanie relacjami z klientem, Difin, Warszawa 2004.
  11. Kulińska-Sadłocha E., Controlling w banku, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2003.
  12. Matten C, Zarządzanie kapitałem bankowym, ABC, Warszawa 2000.
  13. Storey C, Easingwood C, Determinants of new product performance: A study in the financial services sector, "International Journal of Service Industry Management" 1996, Vol. 7.
  14. Szeflińska G., Grafikowa V., Opolski K., Efektywność produktów bankowych, "Zeszyty Finansowe" 2003, nr 9.
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu