- Autor
- Matuk Kamal (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
- Tytuł
- Rozwój internetu a strategia nowoczesnego przedsiębiorstwa
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 815, s. 233-241, rys., bibliogr. 10 poz.
- Tytuł własny numeru
- Pozyskiwanie wiedzy z baz danych
- Słowa kluczowe
- Internet, Strategia przedsiębiorstwa, Przedsiębiorstwo wirtualne, Materiały konferencyjne
Internet, Corporation strategies, Virtual enterprise, Conference materials - Abstrakt
- Celem referatu jest przedstawienie, w jaki sposób rozwój Internetu ma wpływ na strategię tradycyjnego przedsiębiorstwa w przestrzeni gospodarki rynkowej, oraz prezentacja cech wirtualnego przedsiębiorstwa. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Collin S.: Internet w Biznesie, Poltext Warszawa 1998, str. 123.
- Pankowska M.: {http://figaro.ae.katowice.pl/~pank/typol.htm}, Katedra Informatyki, AE Katowice 1997.
- Perechuda K.: Organizacja wirtualna. Ossolineum, Wrocław 1997.
- Ruszczyk Z.: Internet w biznesie. ODDK, Gdańsk 1997.
- Designs S.: {http://sidereal-designs.com/virtual.shtml}, Virtual, 1998.
- Szapiro T., Ciemniak R.: Internet-nowa strategia firmy. Difin, Warszawa 1999.
- Sztucki T.: Marketing przedsiębiorcy i menedżera. Placet, Warszawa 1996.
- Szulce H.: Struktury i strategia w handlu. PWE, Warszawa 1998.
- Wrzosek W.: Funkcjonowanie rynku. PWE, Warszawa 1998.
- William R.: {http://www.inc.com/incmagazine/archives/18950291.html}, Becoming a Virtual Company, 1999.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol