BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaleta Andrzej (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Tytuł
Strategia konkurencji we współczesnym przemyśle
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1998, nr 786, s. 78-89, rys.
Tytuł własny numeru
Współdziałanie strategiczne w gospodarce
Słowa kluczowe
Przemysł, Strategia przedsiębiorstwa, Strategia konkurencji
Industry, Corporation strategies, Competition strategy
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Artykuł przedstawia strategię konkurencji jako jeden z elementów zintegrowanej strategii przedsiębiorstwa. Zajmuje ona istotne miejsce zarówno w teoretycznych ujęciach strategii przedsiębiorstw jak i w praktycznie realizowanych koncepcjach strategicznych. (abstrakt oryginalny)

The article presents the competition strategy as a one element of integrated strategy of enterprise. The strategy plays a vital role in the theoretical approaches of strategic management concept as well as in implemented strategies of enterprises. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Faulkner D., Bowman A.: Strategie konkurencji. Warszawa: Gebethner i Ska 1996, s. 3.
  2. Porter M.E.: Strategia konkurencji, metody analizy sektorów i konkurentów. Warszawa: PWE 1992, s. 15.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu